Voluntariat empresarial

Des de la seva creació, la Fundació ha volgut ser un element estratègic de representativitat de totes les micro, petites, mitjanes empreses i persones autònomes de Catalunya en àmbits de caràcter social i empresarial, facilitant solucions i instruments per a la seva adaptació als reptes de l’activitat econòmica actual.

Per això, entre les diferents actuacions que duem a terme per aconseguir el nostre objectiu, fomentem el voluntariat mitjançant la participació de les persones empresàries i autònomes actives o jubilades en els projectes d’acció social que desenvolupem.

Hi pots col·laborar dedicant part del teu temps ajudant els altres, ja sigui en mentoria, en campanyes solidàries i/o en programes i accions concretes. Gràcies a les persones que treballen i als voluntaris i les voluntàries que ens ajuden, molts projectes es converteixen en realitat.

Vols conèixer el nostre voluntariat?

Fes voluntariat empresarial

La xarxa de voluntariat està integrada per persones empresàries i professionals expertes en gestió empresarial, intermediació laboral i suport emocional. És el cor de la Fundació PIMEC: persones ajudant persones!

Aquesta xarxa, amb iniciativa i esperit solidari, fonamenta la seva acció en la transferència de coneixements (direcció de negoci, posicionament comercial, suport psicològic…), acompanyament i mentoria, assessorament en obtenció d’ajudes i finançament, implantació dels ODS i gestió del talent sènior, entre d’altres.

La prestació voluntària és altruista i lliure. Des del 2015, la Fundació PIMEC està censada en el Cens d’Entitats del Voluntariat.

Vols rebre mentoria empresarial?

Truca’ns i posarem a la teva disposició una persona empresària voluntària i entitats especialitzades integrades en la xarxa emppersona.