Apadrina la Nit Solidària

Premis pimes “La nit solidària”

La Fundació PIMEC acompanya a la segona oportunitat!
Comptem amb tu?

La Fundació PIMEC aposta rotundament per la Segona Oportunitat com a pal de paller de la inclusió, tot comptant amb el programa emppersona d’ajuda i acompanyament a micro, petites i mitjanes empreses i a persones autònomes amb dificultats, alhora també de donar suport a col·lectius vulnerables.

+2.100 persones ateses per la fundació

+ 50% aconsegueixen una segona oportunitat empresarial o d’ocupació

Col·labora amb la Nit Solidària i ajuda’ns a seguir acompanyant més persones per tal de refer la seva situació personal i professional.

Fer una donació

Emplena el formulari que trobaràs a continuació i segueix les indicacions per fer la donació, tant amb targeta de crèditcom amb transferència bancària bizum.

Si us plau emplena les teves dades, ja sigui com a persona de contacte de l’empresa que fa la donació, o com a persona que fa la donació a nivell particular o com a autònoma.

Donació
Fas la donació com a:
Vull deduir el percentatge corresponent de
Escull el mètode de pagament

L’import de la col·laboració en qualitat de donació és susceptible de deducció de la quota de l’impost de societats o de l’impost de la renda de les persones físiques segons el que estableixen els articles 19 i 20 de la llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense ànim de lucre i incentius fiscals al mecenatge, d’acord amb la nova redacció donada pel Reial Decret Llei 6/2023, en vigor des de l’1 de gener de 2024. Així mateix, en virtut del que estableix l’article 42.2 del Reglament (RD 304/2014, de 5 de maig) que desenvolupa la Llei 10/2010, de 28 d’abril, de Prevenció de Blanqueig de Capitals, totes les persones físiques i jurídiques que facin donatius per valor igual o superior a 100 € hauran de lliurar els documents que acreditin la seva identitat a la Fundació PIMEC.