La Fundació

17 anys d’acció social, amb la il·lusió del primer dia per fer canvis i contribuir-hi.

Qui som

Codi ètic

Transparència

Qui som

Missió

Som la primera Fundació d’Europa en l’àmbit patronal, que neix el 2007 amb l’objectiu de convertir-se en un element estratègic de representativitat de PIMEC en accions de caràcter social.

La nostra missió és fomentar uns valors i una cultura empresarial renovada i compromesa amb l’entorn, sensibilitzant, promovent i acompanyant la micro, petita i mitjana empresa i les persones autònomes perquè incloguin aspectes socials i de compromís en la responsabilitat social com un factor de competitivitat dins de la seva dinàmica empresarial. En aquest sentit, treballem per enfortir la imatge social de l’empresariat com a generador d’ocupació i motor de creixement econòmic i de millora social.

Donem resposta als objectius globals fixats per les Nacions Unides de desenvolupament sostenible en el marc de la seva actuació: posar aquests valors i l’experiència empresarial al servei del bé comú amb la finalitat de tenir impacte en el canvi i la innovació social i empresarial.

Visió

Enfoquem la nostra actuació cap a una nova manera de fer i de ser empresa en la qual les persones som l’element central. En el camí per incloure aspectes socials en la dinàmica empresarial, creiem que l’empresa, juntament amb els diferents actors socials i econòmics, ha de compartir el treball, l’esforç i la responsabilitat.

Valors

Diàleg, responsabilitat, competitivitat, solidaritat i sostenibilitat.

El patronat de la Fundació PIMEC està integrat:

President: Josep González

Vicepresidents: José MªTorres i Daniele Furlan

Vocals: Antoni Cañete, Mireia Cammany, Conxita Cervera, Joaquim Coello, Jaume Lanaspa, Blanca Sorigué i Ramon Vila.

Vicesecretari no patró: Moisès Cubí

El Consell Territorial

El Consell Territorial és un òrgan assessor en temes socials i empresarials, que participa, detecta tendències, presenta propostes i assessora la Fundació en la consecució dels seus objectius. Amb representació en tot el territori català, el Consell està format per persones empresàries que prioritàriament formen part dels òrgans de govern de PIMEC.

El nostre equip

Un equip amb més de 15 anys d’experiència, compromès amb la Fundació i que treballa amb col·laboració amb la nostra xarxa de voluntaris i d’altres entitats.

Yolanda Aula

Directora de la Fundació

Júlia Gómez

Àrea de suport personal a l’empresariat

Nacho Travieso

Àrea de suport personal i empresarial

Sarai Aranda

Àrea de suport personal i empresarial

Helena Martínez

Àrea d’integració i diversitat a l’empresa

Anna Font

Secretaria Tècnica – Relacions Institucionals

Voluntariat

Gràcies al seu temps, esforç, responsabilitat i solidaritat és possible el desenvolupament de la tasca de la Fundació.

Anna Ferran, Chelo Saganta, David Salas, Esteve Angles, Francesc Rodríguez, Francesc Velayos, Jaume Armenter, Joan Armenter, Joan Català, Joan Margarit, Jordi Franquesa, Jordi Garcia, Jose Antonio Garcia, Josep Baijet, Josep Prades, Josep Vila, Juanjo Pérez, Juanma Sanchez, Laia Llinàs, Laura Cardona, Marius Martí, Mart