Nova direcció a la Fundació

21 març 2024

Yolanda Aula entoma el relleu generacional, tot recollint el testimoni de Rosa Juny.

Han passat més de 15 anys des que Rosa Juny va començar a col·laborar amb la Fundació. Rosa Juny ha dut a terme una tasca molt àmplia i transversal, i ha estat una directora molt activa en tots els àmbits d’actuació de la nostra entitat i, en particular, en els projectes de sostenibilitat (ESG) i de Responsabilitat Social Empresarial (RSE). Des d’aquestes línies li agraïm tota la feina realitzada, el rigor i l’afecte transmès a tot l’equip.

Yolanda Aula entoma el relleu generacional i posa el focus en l’assoliment dels objectius fixats en els quatre eixos d’activitat de la Fundació -Pime i Persona, Pime i Salut, Pime i Sostenibilitat i Pime i Nova Ruralitat-. Desitgem molts èxits a la nova directora per contribuir a fer més gran la Fundació PIMEC.

Objectius de Desenvolupament Sostenible relacionats:

Per a més informació:

Tel.  93 496 43 09