Pime i Nova Ruralitat

Ser palanca de canvi i construcció de nous paradigmes al voltant d’una nova economia al món rural sent l’eix central la dona: “la Nova Ruralitat”

Treballar en relació amb els nous escenaris i les noves polítiques sobre envelliment i revalorització de les zones rurals.

Clica a cada opció per veure’n el detall:

Jornada de reflexió sobre el nou rol de la dona rural

Espais de reflexió i sensibilització, per compartir experiències i bones pràctiques relacionades amb la nova economia en l’entorn rural, l’esperit emprenedor i l’epistemologia feminista que derivi en nous itineraris i canvis estructurals orientats als temps actuals.

Acompanyar i ajudar a la reactivació econòmica i social de zones rurals amb la mirada posada en un futur més sostenible.

Torna a l’índex

Aliança d’entitats de dones rurals

Una aliança promoguda per la Fundació PIMEC i Pallarsactiu. La integren: Fademur, Ap! Lleida, XEP (Pallars), ADEE-BPW (Tarragona), Comissió Dona i Empresa de PIMEC i la Càtedra Extraordinària de Transformació Social Competitiva de la Universidad Complutense de Madrid.

Els seus objectius principals són:

• Impulsar la nova ruralitat i l’emprenedoria femenina com a eix vertebrador de la reactivació econòmica en l’àmbit rural a través d’associacions de dones.
  • Generar sinergies i complicitats entre dones emprenedores rurals.
  • Facilitar recursos i eines per al desenvolupament personal i professional.

Torna a l’índex