Fer una donació

A la Fundació PIMEC creiem que la solidaritat entre l’empresariat és clau per superar situacions de crisi. Així ho sentim i així ho expressem.

Treballem perquè tothom tingui les mateixes oportunitats, perquè ningú es quedi enrere, i ho fem sobretot a partir del programa emppersona, des del qual ajudem les persones empresàries amb dificultats a aconseguir una segona oportunitat. Donem sempre suport empresarial i emocional i ens coordinem amb una xarxa d’entitats col·laborades per oferir un servei integral, amb la finalitat d’assolir:

• El reflotament de les seves empreses
  • La recol·locació en una nova feina
  • La integració al mercat laboral mitjançant l’autoocupació

A més, endeguem i gestionem altres accions solidàries per millorar l’entorn empresarial en materia de salut mentaledatisme o discriminació per edat, ODS i emergencia climàtica i nova ruralitat, entre altres activitats.

Una donació pot canviar les coses!

Com pots col·laborar amb la fundació pimec i ser una empresa o persona socialment compromesa?

• Fent un donatiu com a empresa (beneficis fiscals del 40%)
  • Fent un microdonatiu (fins a 250€) com a particular (beneficis fiscals del 80%)
  • Compartint la iniciativa a les teves xarxes socials
  • Fent participar el teu entorn empresarial

La teva aportació desgrava segons el següent escalat:

IRPF    IS (Impost de societats)

Donacions de fins a 250 €        80%     40%

Donacions de + de 250 €          40%

A partir del 3r any                       45%     50%

Fer una donació:

Emplena el formulari que trobaràs a continuació i segueix les indicacions per fer la donació, tant amb targeta de crèdit com amb transferència bancària.

L’import de la col·laboració en qualitat de donació és susceptible de deducció de la quota de l’impost de societats o de l’impost de la renda de les persones físiques segons el que estableixen els articles 19 i 20 de la llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense ànim de lucre i incentius fiscals al mecenatge, d’acord amb la nova redacció donada pel Reial Decret Llei 6/2023, en vigor des de l’1 de gener de 2024. Així mateix, en virtut del que estableix l’article 42.2 del Reglament (RD 304/2014, de 5 de maig) que desenvolupa la Llei 10/2010, de 28 d’abril, de Prevenció de Blanqueig de Capitals, totes les persones físiques i jurídiques que facin donatius per valor igual o superior a 100 € hauran de lliurar els documents que acreditin la seva identitat a la Fundació PIMEC.

Si us plau, emplena el formulari per fer una donació:

Donació
Fas la donació com a:
Vull deduir el percentatge corresponent de
Escull el mètode de pagament
T’informem que els Corresponsables del Tractament, PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya, amb NIF G61512257 i la Fundació PIMEC, amb NIF G64609035, tractaran les teves dades personals d’acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Les teves dades, proporcionades a través d’aquest formulari, es tractaran en virtut del teu consentiment i amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta, petició o sol·licitud d’informació. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la finalitat per a la qual han estat recollides i no se cediran a tercers excepte aquells casos en què existeixi una obligació legal o contractual. Pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, o oposició al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, dirigint-te als Corresponsables del Tractament per correu postal al c/ Viladomat, 174. 08015 Barcelona, o mitjançant correu electrònic a privacitat@pimec.org.

Pots obtenir més informació sobre el tractament de les seves dades en la nostra Política de Privacitat.