Emppersona

Ets una persona autònoma o tens una empresa amb dificultats?

Els deutes no et permeten tenir una segona oportunitat i començar de nou?

Et cal acompanyament per a reemprendre de nou? O ajuda en la recerca de feina?

Una segona oportunitat és possible

La Fundació PIMEC crea el programa emppersona “una segona oportunitat és possible”, a conseqüència de la crisi del 2009, ha continuat amb la crisi de la COVID19, i fins ara. Treballem per a les persones i per a les micros i pimes en dificultats, les quals ens transmeten les seves pors, ansietats, malestar i dificultats econòmiques.

• T’ajudem a utilitzar nous instruments i potenciar nous valors.
  • Et facilitem eines que t’ajudin a tirar endavant.
  • Professionals experts/es en gestió empresarial i suport a la persona. T’acompanyem oferint orientació, assessorament i coneixement.

Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Contacte

Serveis:

• Acollida i pla de treball. Valoració, diagnòstic i pla d’acció de cada cas individualitzat.
  • Suport psicoemocional. Ajudem a recuperar l’equilibri personal, superant els dubtes i les pors derivades de la situació emocional i d’estrès.
  • Execució del pla. Píndoles formatives, assessorament empresarial i networking professional.
  • Orientació i acompanyament en l’aplicació del mecanisme de la llei de la Segona Oportunitat. Estudi de viabilitat, possibilitats d’accedir a la Llei de segona oportunitat i acompanyament.
  • Seguiment postprograma. Revisió periòdica i propostes de millora per mitjà de la mentoria empresarial.
Servei de Suport Psicològic i Emocional-Fundació PIMECServei telefònic de suport psicològic i emocional, gratuït i confidencial, destinat a persones autònomes i empresàries i atès per professionals de la salut. Truca i ajudat!
Entrevistem a Miquel Àngel Salazar, advocat, economista i director d’un despatx professional que col·labora amb el programa #emppersona de la Fundació PIMEC.
Entrevistem a Joan Margarit, analista en màrqueting i comunicació; Autònom i col·laborador amb el programa emppersona de la Fundació PIMEC.

Per a més informació, contacta amb: Júlia Gómez · juliagomez@fundaciopimec.org · 93 496 45 00, o emplena el formulari.

Les accions del programa emppersona estan alineades amb els ODS 8, 10, 11, 12, 13 i 17, i contribueixen al seu full de ruta universal cap a una millora de la societat i en la construcció d’un món millor.

Entitat col·laboradora: