La Fundació PIMEC presenta Passemppersona, la primera plataforma digital de formació gratuïta per ajudar a emprendre un negoci

En un món amb un excés d’informació sobre com muntar empreses i fer-les funcionar, Passemppersona posa el focus en els elements bàsics per crear, mantenir i fer créixer un projecte empresarial, independentment de la seva dimensió

Barcelona, 25 de gener de 2024. La Fundació PIMEC ha presentat Passemppersona, la primera plataforma digital de formació gratuïta que prepara les persones per emprendre un negoci, bé perquè hi ha el desig d’iniciar-se en l’emprenedoria, bé per deixar l’atur a través de la creació d’una empresa. De fet, des de la Fundació es considera l’emprenedoria com a una autèntica política d’ocupació.

Aquest projecte innovador ha estat possible gràcies a una subvenció del Ministeri de Treball i Economia Social i posa el focus en els elements bàsics per crear, mantenir i fer créixer un projecte empresarial, independentment de la seva dimensió.

La plataforma és molt intuïtiva i de fàcil ús. Concretament, funciona en base a dos passos; el primer, es donar-se d’alta gratuïtament a través d’aquest enllaç, i el segon és seguir les 10 lliçons que es proposen per emprendre un negoci.