Emppersona

Ets una persona autònoma o tens una empresa en dificultats?

Voldries tenir una segona oportunitat i els deutes no et deixen?

Estàs pensant en reemprendre de nou o tornar al mercat de treball sent +45?

UNA SEGONA OPORTUNITAT ES POSSIBLE.

La Fundació PIMEC crea el programa emppersona “una segona oportunitat és possible”, a conseqüència de la crisi del 2009, ha continuat amb la crisi de la COVID19, i fins ara. Treballem per i per a les persones autònomes, emprenedores, empresàries en dificultats, les quals ens transmeten les seves pors, ansietats, malestar i dificultats econòmiques.

• T’acompanyem empresarial i emocionalment a aconseguir aquesta segona oportunitat
  • T’ajudem a reflotar la teva empresa en dificultat
  • T’acompanyem a tancar l’empresa de forma ordenada, si és el cas
  • T’ajudem per accedir a una ocupació, especialment si ets +45
  • T’assessorem en la creació de negoci o empresa a través de l’autoocupació
  • Et facilitem recursos i eines per aportar nous valors al mercat.
  • T’oferim una xarxa de professionals experts en gestió empresarial i suport emocional
  • T’oferim orientació, assessorament i coneixement per avançar en el teu objectiu professional.

Programa d’ajut personal a l’empresariat

Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Soc
T’informem que els Corresponsables del Tractament, PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya, amb NIF G61512257 i la Fundació PIMEC, amb NIF G64609035, tractaran les teves dades personals d’acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Les teves dades, proporcionades a través d’aquest formulari, es tractaran en virtut del teu consentiment i amb la finalitat de donar resposta a la teva consulta, petició o sol·licitud d’informació. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la finalitat per a la qual han estat recollides i no se cediran a tercers excepte aquells casos en què existeixi una obligació legal o contractual. Pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, o oposició al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, dirigint-te als Corresponsables del Tractament per correu postal al c/ Viladomat, 174. 08015 Barcelona, o mitjançant correu electrònic a privacitat@pimec.org.

Pots obtenir més informació sobre el tractament de les seves dades en la nostra Política de Privacitat.

Serveis

• Acollida i pla de treball. Valoració, diagnòstic i pla d’acció de cada cas individualitzat.
  • Suport psicoemocional. Ajudem a recuperar l’equilibri personal, superant els dubtes i les pors derivades de la situació emocional i d’estrès.
  • Execució del pla. Píndoles formatives, assessorament empresarial i networking professional.
  • Orientació i acompanyament en l’aplicació del mecanisme de la llei de la Segona Oportunitat. Estudi de viabilitat, possibilitats d’accedir a la Llei de segona oportunitat i acompanyament.
  • Seguiment i consolidació postprograma. Revisió periòdica i propostes de millora per mitjà de la mentoria empresarial durant 3 anys.

Per a més informació, contacta amb: Júlia Gómez · juliagomez@fundaciopimec.org · 93 496 45 00, o emplena el formulari.

Les accions del programa emppersona estan alineades amb els ODS 8, 10, 11, 12, 13 i 17, i contribueixen al seu full de ruta universal cap a una millora de la societat i en la construcció d’un món millor.

Entitat col·laboradora:

Si us plau, emplena les dades i ens posarem en contacte amb tu.

Soc