Apadrina els programes socials

Fes-te empresa padrina!

A la Fundació PIMEC duem a terme actes i projectes per donar suport a les empreses pimes, a les persones autònomes i altres col·lectius amb més dificultats, per oferir segones oportunitats, per acompanyar les micropimes i pimes perquè siguin empreses socialment responsables, acostar el sector social i el sector empresarial, creant un vincle que afavoreixi la col·laboració en benefici mutu i per al bé comú.

Patrocina algun dels programes, actes o jornades que impartim de manera gratuïta amb l’objectiu de proporcionar segones oportunitats.

Patrocinant tindràs les següents oportunitats:

• Presència en els mitjans de comunicació de l’acte i/o programa concret patrocinat de la Fundació PIMEC (més de 8.000 empreses i institucions)
  • Promoció del patrocini a través de les xarxes socials
  • Espai a la web de la Fundació PIMEC
  • Publicació del nom de l’empresa en la Memòria Institucional
  • Publicació del nom de l’empresa en la pàgina web en el programa o acció concreta en la secció d’empreses que hi col·laboren
  • Visibilitat en la Nit Solidària dels Premis Pimes
  • Informació periòdica sobre les novetats de la Fundació i les activitats que es realitzin
  • Certificat de donació

Ens ajudes?

Emplena el formulari que trobaràs a continuació i segueix les indicacions per fer la donació, tant amb targeta de crèdit com amb transferència bancària bizum.

Apadrina els programes socials