Qui som

El nostre equip

President: Josep González

Vicepresidents: José MªTorres i Daniele Furlan

Vocals: Antoni Cañete, Conxita Cervera, Joaquim Coello, Jaume Lanaspa, Blanca Sorigué i Ramon Vila.

Secretari no patró: Lluís Coronas

Vicesecretari no patró: Moisès Cubí

El Consell Territorial

El Consell Territorial és un òrgan assessor en temes socials i empresarials, que participa, detecta tendències, presenta propostes i assessora la Fundació en la consecució dels seus objectius. Amb representació en tot el territori català, el Consell està format per persones empresàries que prioritàriament formen part dels òrgans de govern de PIMEC.

Equip

Comptem amb un gran equip humà format per persones de la mateixa entitat i amb altres organismes professionals i voluntariat. Gràcies al seu temps, esforç, responsabilitat i solidaritat és possible el desenvolupament, el suport als projectes, als serveis i a les activitats ofertes per aconseguir els nostres objectius.

Rosa M. Juny – Directora Fundació PIMEC
rosajuny@fundaciopimec.org
Yolanda Aula – Adjunta a Direcció
yolandaaula@fundaciopimec.org
Júlia Gómez– Àrea de suport personal a l’empresariat
juliagomez@fundaciopimec.org
Nacho Travieso – Àrea de suport personal i empresarial
nachotravieso@fundaciopimec.org
Sarai Aranda – Àrea de suport personal i empresarial
saraiaranda@fundaciopimec.org
Helena Martínez – Àrea d´integració i diversitat a l´empresa
helenamartinez@fundaciopimec.org
Anna Font – Secretaria Tècnica – Relacions Institucionals
annafont@fundaciopimec.org

Voluntariat

Anna Ferran, Chelo Saganta, David Salas, Esteve Angles, Francesc Rodríguez, Francesc Velayos, Jaume Armenter, Joan Armenter, Joan Català, Joan Margarit, Jordi Franquesa, Jordi Garcia, Jose Antonio Garcia, Josep Baijet, Josep Prades, Josep Vila, Juanjo Pérez, Juanma Sanchez, Laia Llinàs, Laura Cardona, Marius Martí, Marta Aldecoa, Miquel Marco, Montse Falques, Ursula Montagut.

Accedeix a la Intranet de la Fundació Pimec*

*Espai exclusiu per a voluntaris de la Fundació Pimec